Sumobrottning!

För någon vecka sedan så kläckte Malin och jag en av de konstigaste ideèrna någonsin, eller den lär iaf med god marginal kvala in på vår topp 5-lista av idioti! Inom en snar framtid så vill vi mer än gärna prova på sumobrottning! Och av en slump, då jag sökte efter optiker i telefonkatalogen så fann jag vår efterlängtade aktivitet på samma uppslag!

                           
                           kanske tom topp 3 på idioti-listan...
                           bild: vildmarkskampen

                                                  /sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ooh, det där är kul :-D Idiot som jag är(hmm?), så har jag provat det på Augustifesten nån gång... Vet inte om det är mest kul för de som 'brottas' eller för de som ser på iofs ;-)

2008-12-11 @ 20:41:48
Postat av: Malin

Vi måste bara testa! haha

2008-12-11 @ 22:12:00
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0