Söndagkväll!

Är så otroligt trött, vet inte vad det är men vill bara lägga mig ner och sova.
Det är väl dock det sista jag har tid med tyvärr.

Jobbat hela dagen och sen har det självklart målats som vanligt. Men nu är det i stortsett klart med målningen tills vidare.
Mr O håller just nu på att lägga golvet så om allt går enligt planerna är det färdigt att börja möblera i morgon.

I morgon ska jag göra min sista arbetsdag innan jul med. Ska bli så skönt med ledighet och inte minst alla julklappar. Första julklappen får jag visst redan i morgonbitti av världens bästa Sara. Undrar vad det är, vill veta nu!
Även Sara ska få öppna paket i morgon men bara 1 av sina paket tyvärr då det övriga är lite försenat.

Måste nog tvätta en maskin med kläder för känns som allt för många av favoritplaggen ligger i smutskorgen.


Vad ska du göra denna söndagkväll?

/Malin
(Bild lånad här!)

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hoppas du får en god jul :)

2008-12-21 @ 17:57:08
URL: http://bellih.se
Postat av: Anonym

Ja, ett år äldre..känns ju inget speciellt...man blir lite besviken för när man var mindre så kunde man knappt somna dagen innan och var så förväntansfull och sen var dagen så mysig när den väl var där, släkten kom och man åt tårta och massa kakor..Nu känns det bara som en vanlig dag! Haha..vuxenlivet....Hoppas din helg varit trevlig..KRam

2008-12-21 @ 20:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0