semesterdag!

Vet ni vad!? Idag mitt under min pågående "jobbar-helg" så har jag unnat mig en semesterdag bara sådär. Det känns riktigt lyxigt med en "kort" helg! Idag så ska jag slappa framför tv`n, blogga, mm och på kvällen så står jag i publiken på "rockfesten" med förhoppningsvis 4 bra band på scenen framför mig. Det ska bli riktigt, riktigt skoj!

Nu är det dags för lite lördagsgodis: pepparkakor med mögelost, yummie! Jag testade smak-kombon för första gången härom dagen. Alla har ju sagt att det är såååå himla gott! och jag kan inte annat än att hålla med. Jag är frälst!

               
                 
                                                                 /sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kanske ses ikväll då, jag ska också till Rockfesten (om jag nu lyckades komma med på gästlistan, krångel :-P) Ses o hörs :-)

2008-12-06 @ 18:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0