Revitalash: 3 veckor senare...

Idag så är det väl ganska så exakt 3 veckor sedan, som jag började använda revitalash-fransnäring. Och efter 3 veckor så tycker jag så här: Fransarna kanske känns aningen, aningen längre (kanske inbillning) men framför allt så är de inte lika sköra som tidigare och det känns som om de är i kraftigare kvalitet, vilket gör att det är lättare att måla på mascara.

Det står ju på förpackningen att resultatet skall synas efter 3-10 veckor så än har jag inte givit upp hoppet om att se ut som Bambi...
Betyg so far:     av 5 möjliga

                

                                                          /sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det nu då? Har det hänt något sen senast? Det har ju gått några veckor till nu ;). Har också köpt revitalash men ännu bara använt den i 2 dagar så inga resultat än här inte!

2009-01-20 @ 15:59:30
Postat av: jonna

Märkt någon skillnad nu då? :)

2009-01-28 @ 08:13:39
Postat av: Madeleine

Hej! Jag tänkte bara fråga dig om du har sett någon skillnad ännu med revitalash? Du kan svara till min blogg. /Madeleine

2009-02-23 @ 18:37:33
URL: http://madeleine1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0