Prinsessan uppdaterar efter evigheter

Som alla som följt denna blogg ett tag vet så renoverade vi om vårat badrum i stortsett totalt och det tog ju betydligt mycket längre tid än Mr O utlovade när han började. Detta har ju lett till att vissa andra saker som diskmaskin och vardagsrum halkat efter. Men nu är i alla fall badrummet klart och jag kan inte vara annat än nöjd för jag älskar det.

Min rosa prisessdröm är återställd och ännu vackrare än den var när jag flyttade till min första helt egna lägenhet för nästan exakt 3 år sedan.


Titta och njut för här kommer efter bilderna!


Detta är kärlek vid första ögonkastet.

/Malin


Kommentarer
Postat av: Daniel

Funderat på rosa toasits? Finns ju så man kan köpa o byta ut toasitsen, borde finnas nåt snyggt :-)

2008-12-10 @ 13:07:20
Postat av: Malin

Daniel: Ja då har till och med övervägt att köpa in en rosa tvättmaskin och torktumlare men för 15.000 per styck blev jag lite snål ;)

2008-12-10 @ 23:10:33
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0