ojdå!

Jag blir lika chockad varje gång jag vaknar och klockan är mer än 11...

Jag hade lite sömnsvårigheter inatt. Att somna var absolut inga problem jag slumrade redan till och från under säsongsavslutningen av desperate housewives igår, sedan fortsatte sussandet i sängen fram till kl 2 inatt. Då var det klippt! Jag vaknade klarvaken och vid dessa tillfällen så vet jag, att det inte är någon idè att ens försöka somna om. Så det blev ett par avsnitt av las vegas lite müsli innan jag återvände till sängen igen...

Ps: Grattis på namnsdagen till min blogg/arbetskamrat Malin! DS

                

                                                 /sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh tack. Det är bara du och lillebror som kommit ihåg det ännu. Så Mr O lär få betala dyrt när han kommer hem nästa gång ;)



2008-12-10 @ 11:58:23
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0