luciaoutfit utan krona och glitter

Så jäkla, förbannat skönt- Jag är färdig med julklapps-shoppingen! Nu kan jag lägga resten av pengarna som finns på shoppingkontot på mig själv. =D Kan dock erkänna att klapparna som inhandlades idag blev lite "hipp som happ" Jag kände mig inte riktigt helt nöjd med dem, men det är så det blir då folk är fantasilösa och inte kan komma på en endaste grej de önskar sig.
Nu skall jag straxt sticka iväg och möta upp några godingar för lunch eller fika. För min del så blir det nog lunch, för just nu så är jag utsvulten!

                
                  Så här ser min lucia-outfit ut...

                                               /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0