Jävla Swedbank....

Fan vad förbannat jag blev på swedbank förrut. Var på Maxi och handlade lite inför helgen så jag slipper det i morgon. Så va allt klart och kom undan skapligt billigt. Då jag valde att åka och köpa lite julklappar innan jobbet i dag så satte jag över extra pengar så det skulle finnas till maten också i fall julklapparna gick på mer än beräknat.

Så står jag där vid självutscanningen och drar kortet. "PIP PIP PIP" skumt jag som vet att det finns ett antal tusen kvar på kortet då jag inte handlade speciellt många julklappar.
Ne det ville bara inte fungera så provade med det andra kortet, men icke det slog i från också. Så då försökte vi i vanliga kassan men nix.


Mobilbild

Som ni ser kom jag i alla fall till slut ut ur affären med mina varor.
Så ni som säger att kreditkort är något dåligt borde tänka om för det händer faktiskt att våra banker inte fungerar. I det här fallet fungerade varken kort eller att komma in på internetbanken.

/Malin- Kreditkortet är räddaren i nöden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0