Jag hade besök i natt!

I dag är det jul och jag lovar det blir inte mindre roligt med åren.
Folk säger att man mognar och vill ha sällskapet framför paketen, snacka om strunt prat. Jag kan garantera att det som höjer denna dag i mina ögon är alla härliga klappar som jag ska få.


Tomten har redan varit hos mig en vända, han besökte mig i natt när alla sov. Jag är lätt väckt men aldrig någonsin har jag vaknat av tomten.

Jag utökade till en säck i år så att jag skulle få många paket. Blev inte riktigt som jag tänkt mig men fick stora paket i alla fall.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Emma & Bettan

God Jul & Gott Nytt År



Glöm inte att nominera Bitch 2008 hos oss :)

2008-12-24 @ 08:47:41
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0