Huvudvärk och bokstund

Nu har jag över till den bra halvan av andra boken från Twilight serien. Eller gått över är väl fel ord har nu sedan jag kom hem nästan bara läst. Var på sidan 203 innan jag börade läsa och är nu nästan klar(sidan 427 av 451). Vet inte hur man lägger i från sig denna dröm bok. Vissligen är den inte alls i klas med första boken men älskar den på sitt sätt.

Det är nog första gången jag tackar huvudvärken, den har ju gett mig en anledning att ligga och slappa i sängen hela eftermiddagen.
Men nu tillbaka till vardagen och matlagning för är svårt att läsa och koncentrera sig med en allt för kurrande mage.


Här en glad kille på sin födelsedag förra sommaren. Men han har inget med detta inlägg att göra bara en bra bild på hur glad jag var över huvudvärken i dag.

/Malin

P.s: Kommer inte kunna ladda upp bilder på förrän allt i vårat vardagsrum är klart då jag inte förstår mig på hur man gör på min bärbara dator och den stationära är ner plockad D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0