gurka!

Hemma igen, med vetskapen om att jag INTE håller på att bli blind... Trodde verkligen att jag skulle behöva starkare linser men synen hade inte försämrats ett dugg-skönt!
På hemvägen så blev det lite shopping: en kavaj, lite smink och GURKA! (Ja, ni läste rätt!) Jag är gurkoman och äter galet mycket av det, som tur är så är den billig i butiken där jag handlar. (2 st för 10 kr) Jag skivar upp bitar av den och äter av den lite då jag känner för det. Ganska sjukt att gå och knapra i sig en grönsak som har zero i näringsvärde men jag älskar det. Det är ju som att dricka vatten fast man får tugga samtidigt! :)

               
               

                                                 /sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tugga på en rumstempererad isbit ungefär? Kan lägga skivor på ögonen också, fast då kan man nog tro att man är blind...

Bra att du mår bättre :-)

2008-12-17 @ 17:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0