God morgon gråa Sverige!

Är helt slut i kroppen efter julhandlingen i går. Men skönt att vara så näst in till färdig med julklapparna är bara 3 små saker som ska kompliteras nu.

I dag blir en trist dag med bara massa jobb. Längtar verkligen till nästa vecka då man blir lite långledig. Sen överväger jag nu att boka en resa snarast för måste bort från allt detta ett tag, få sol, värme och lite shopping.
Ni som vi följa med hör av er, men glöm att ni får välja resmål.

Nu ska jag ta en snabb kiss med Kapten så att jag kan få på mig målarkläderna och köra över med vitfärg för sista gången i vardagsrummet. I morgon blir det att rolla den färg som ska vara så måste åka och köpa färg med mamma innan jobbet i dag.

Förresten för er som undrar, nu har vi en bil som fungerar i alla fall. Mr O och hans pappa fick ordning på volvon så nu löser sig helgen i alla fall och det känns ju skönt.

Vad ska ni hitta på i dag?

/Malin - med färg i håret snart

Kommentarer
Postat av: Magda

Säker på det, att du blir långledig alltså? ;-)

2008-12-17 @ 18:11:07
Postat av: sara

var o när ska vi åka!? ;)

2008-12-17 @ 20:22:04
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Malin

Ne Magda det är jag inte, men lär nog bli extremt sjuk just dagen innan annars ;)

2008-12-17 @ 21:37:22
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0