Fasta ballar is the shit!

Imorgon så säger vi adjöss till 2008. Sjutton vad detta året har gått fort! Men, men än så är det ett antal timmar kvar på detta året. Och under dessa timmar så skall jag bla utföra årets sista arbetspass...
Imorgon däremot så kommer jag att lyssna på Europe`s 80-tals klassiker "final countdown" (på repeat) då jag gör mig i ordning inför kvällen. Den är för mig och många andra lika viktig på nyår som själva skumpan...

Nytt för i år kommer även vara att jag ger nyårslöften:

* Börja träna! Hur nu det kommer att gå...!? Jag har aldrig tränat i hela mitt liv! Men JAG VÄGRAR ATT HA HÄNGRÖV DÅ JAG FYLLER 27 I SOMMAR! Fasta ballar is the shit! (ballar=skinkor på skånska)

* Börja pensionsspara! Inte nu direkt kanske, under den rådande finanskrisen. För jag tänker inte slänga pengarna i sjön. Får helt enkelt ha lite is i magen...och slå på stora djungeltrumman senare...

               
                klipp: youtube

                                                      /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0