oj oj oj

Började dagen med att bli väckt av Sara. Därefter bar det av till jobbet för ett p-möte som som vanligt inte ledde till speciellt många beslut utan allt kändes mer som en röra denna gång och irritationen växer mellan alla märker man tydligt.

Överväger just nu att bli fackombud för att sätta mig i mot chefen som tydligen tycker att vi inte behöver något sådant. Som om hon har något att säga till om i den frågan.
Ne orkar nog inte ta på mig den biten men vi får se man ska aldrig vara säker.
Har ännu inte fått godkänd semeste till jul och nyår, börjar helt allvarligt att överväga att dra tillbaka semesteransökningen och jobba dessa dagar för det här är sjukt. Vi vet alla att tiderna är lösta så varför håller hon på semestern. Hur kan vissa få semester godkänt och inte andra. Ännu mer irriterad är jag över att en viss fått det som egentligen inte borde fått det godkänt först men men.
Vet att chefen inte läser detta men om hon mot all förmodan skulle så kommer jag väl aldrig få någon löneförhöjning vid nästa individuella lönesättning fast orkar inte bry mig om det för vissa människor borde då inte få vara chefer.
Att lova saker som man inte kan stå för att vända kappan efter vinden är väl inte vad en chef borde. Är man inte stark nog att så för vad man tycker utan blir påverkad av alla runt omkring är ju riktigt illa i en sådan maktposition,
Men som sagt bryr mig inte länge tänker gå och göra mitt jobb, men inte mer än mitt jobb.

Fy vilket depprimerande inlägg men ja ibland behöver man bara skriva av sig rakt från hjärtat och här fick ni det.

Nu ska jag snutta på detta.....


/Malin - funderar på bara strunta i vissa saker

Kommentarer
Postat av: Kimiz

Vilken chef är det ni har?

2008-12-17 @ 11:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0