breaking dawn

Velar och grubblar är bara förnamnet just nu... Igår så fick jag av någon konstig anledning med mig den fjärde boken i twilight-serien med mig hem från julklappsbytet. Jag är ju som sagt frälst och dödsförälskad i denna bokserie och har läst de 3 föregående delarna på svenska. "breaking dawn" är på engelska och tjock som en jävla bibel (sorry, svordom och bibel i samma mening) Den är i tjocklek motsvarande alla de föregående delarna tillsammans. Om jag med min knackliga engelska ska traggla mig igenom denna så är jag kanske klar till den svenska utgåvan kommer...Ägarinnan till denna lånebok menar att "breaking dawn" är den tveklöst bästa boken i serien, så det är klart att jag blir nyfiken...

               

okej, i nuläget känns det som att jag ska lämna tillbaka den oläst och helt enkelt vänta till den svnska boken kommer...ja, det får nog bli så...
 
                                                           /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0