Bara trista göromål

Godmiddag hela högen!

Nu är min bok slut, men har packat ner bok nr 3 i väskan så blir i alla fall läsa av på jobbet i kväll när jag har rast.
Älskar denna bokserie och vill aldrig att det ska ta slut.

Förutom att läsa har jag ägnat förmiddagen åt promenad i det trista vädret, disk, klädtvätt och nagelvård.
Är det någon som har tips på hur man får naglarna att inte bli sköra under vintern, hur man får dom att låta bli att dela sig så hör av er. Är så sjukt trött på att naglarna förfaller varje gång man kämpat för att få dom att se bra ut.


Jag vill med ha så här fina naglar. Överväger en riktig proffs manikyr nu till jul, men bör nog lägga pengarna på julklappar först så vet inte hur det ska gå ihop sig riktigt. Någon som är bra på att fixa naglar och vill göra det till en billig peng?

/Malin

(Bild lånad här)

Kommentarer
Postat av: IZZAH SVARAR

hehe mm .. det enda jag har mixtrat till på bilden e juh att den e svartvit åh vissa delar e färgat :P hehe :D han e sååå söt min lilla hund :D

2008-12-05 @ 16:52:10
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: Emma

Gosh så fint!

2008-12-05 @ 23:04:22
URL: http://emmazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0