Årets sista dag!

Spela roll vilken dag det är på året egentligen. Det enda som skiljer denna dag från många av dom andra är att det i dag kommer läggas ett antal kronor på alla dessa smällande fyrverkerier.
Det är helt sjuk vad pengar folk kastar i väg för att få se lite färger och höra lite *bom*.

Här blir det inget sådant men ska supa skallen i bitar och trycka i mig onyttigheter för sista gången på detta år.

Vad som serveras är nu ungefär bestämt och jag ser mest fram emot efterrätten och alla drinkar jag ska blanda till mig själv.

Detta inlägg borde egentligen vara en års resume för det kör visst alla större bloggar i dag och jag kan i och försäg inte garantera att denna blogg blir ett undantag då vi är två som skriver. Men kan lova att denna resume inte kommer från mig i alla fall.
För vad kan man säga om detta år:
Massa roliga minnen, härlig sol och shoppingsemester, massa nya tillskott i familjen, spräckt högsta summan på väskor, blivit sambo, bytt jobb och kommit tillbaka. Besökt Stockholm med jämna mellanrum för fester, premiärer och shoppingturer.

Okej ni fick visst en kort resume av mig med fast mer än så blir det icke för jag gillar inte att alla gör likadant!



Gott nytt år!

(Inte för att vi inte hörs mer i dag utan mer för att jag inte ska glömma säga det)

/Malin
(Bild lånad här!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0