Vuxen eller ej?

Din ålder borde vara 30.6 år enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse


Ska man känna sig gammal när man ser detta på ett test?
Visste ni förresten att körkort innebär att man ökar över 1år i ålder, kanske skulle skippat körkortet och blivit hälsosam cyklist i stället..

Men så blev det icke, igår stod jag in för valet slutgiltiga skedde. Skulle jag verkligen plåga mig igenom en uppkörning. Va det inte bättre att hoppa av nu?
Många gånger har man varit nervös innan men ett ord som beskriver gårdagens Malin bättre är Nervvrak.
Kopplingsfoten skakade, magen värkte och detta är då bara små delar av hur jag kände mig.

I alla fall kom fram till vägverket utan någon krok, var livrädd. Varför tittade jag inte mer över axel, i speglarna ect...


Resultat:
" Ja är det något jag ska anmärka på så missade du att titta i dödavinkeln i ett av 10 körfältsbyten, va mer ska jag säga.... Grattis!"

Tips till vägverket!
Skriv ut i tidsbekräftelsen för uppkörningen vad han/hon man ska köra upp med heter. Varför? För i mitt fall hade jag ju kunnat prata svärfar och han hade missat den första döda vinkeln ;) Fast oandra sidan vad skulle han då ha att klaga på?
Är jag bäst eller hade jag en bra dag?

/Malin




Kommentarer
Postat av: pillan

Men guu har du fått körkort nu??GRattis, guu vad kul=)..ja det e skitbra det heter naturdiet o finns i smakerna choklad och jordgubb en låda med 25 påsar kostar på coop 169 kr man dricker 5 om dagen..Kram

2008-08-28 @ 10:18:08
Postat av: Märthy

Grattis behöver jag väl inte skriva här för det har du ju redan fått. Hoppades att din present skulle ha varit med på din blogg men den kommer väl senare.

Kram

Mamma

2008-08-28 @ 13:35:35
Postat av: Kimiz

GRATTIS!



Kram

2008-08-28 @ 14:25:14
Postat av: Partyprinsessan

Grattis till kortet malin..:d ta det lungt på vägen nu..:d



kram

Kim

Postat av: Rallyprinsessan

GRATTIS systeryster, även om din lilla söta lillasyster fick kortet först så är jag glad att du har ett nu så jag slipper skjusa dig hit o dit haha. För nu kan jag utnyttja dig istället :D Wiiiiee. Puss o grattis en en gång :D <3

2008-08-28 @ 16:27:15
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/
Postat av: pillan

jag kör med choklad i början kommer du tycka den smakar skumt men man vänjer sig nu är den god=)man kan välja mellan quick start då ersätter man alla måltider(den kör jag) sen finns steady loss då erstätter man 1-2 måltider om dagen.men du kan ju göra precis som du vill om du till exempel bara vill ersätta frukost o lunch.

när jag ska iväg brukar jag slänga ner färdig blandad dryck i handväskan då finns smaken även i cafe latte.

2008-08-28 @ 17:56:50
Postat av: Rallyprinsessan

Kolla in min bloggsida nu lite finare :D

2008-08-28 @ 19:56:12
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0