varorna från forever 21...

Här kommer de tröjorna som jag skickade efter från forever 21. Tyckte att jag var så himla duktig som begränsade mig själv till endast 2 tröjor och inte fyllde shoppingvagnen med klänningar och söta sommartoppar. Ni som har varit inne på webshoppen vet nog att det är himla lätt att go bananas där; dels pga av de fina plaggen och sen de löjligt låga priserna. (typ som på hms 70 % sale fast snyggare än deras rea-plagg.)

Jag skickade efter en stickad, randig sailortröja, som jag redan har i en kort modell. Denna var dock lite för stor så jag funderar på att strunta i tvättråden (handtvätt) och köra den i tvättmaskinen samt torktumla den lite lätt och hoppas på att jag inte får en till magtröja... ;)
Det andra var en finstickad cardigan, vilket kommer att användas flitigt under hösten.

               

                

                                         /sara
       

Kommentarer
Postat av: emmish

men blir det inte jättedyrt med frakt och tull osv?

Känns så onödigt att bara beställa 2 plagg då när det är så dyrt med frakt o det? eller ?

2008-08-20 @ 11:28:43
URL: http://emmishpemmish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0