skitkonversationer

Något av det bästa med Augustifesten är (förutom det ätbara) alla människor som man träffar på och har allt annat än vettiga konversationer med. Dessa är ett axplock av konversationer från helgen. (IQ-nivån är skyhög ;) )

P och jag träffar på P´s 18-åriga systerson vid hörsalsparken...Bill Gate är snorrik, likaså 18-åringarnas ordförråd... ;)

P: Hej R! Allt bra med dig?
systerson: Ja, ska iväg med några polare...
P: Jaha, vad ska ni hitta på då?
systerson: Supa!
P: Okej, men mer då? Ska ni iväg och se fyrverkerierna?
systerson: Nej, supa sa jag...

Alla gillar inte Augustifesten. Jag vet iaf vad jag inte gillade i år...

Oscar: Finns det någon klubb som är emot Augustifesten? För isf är jag hedersmedlem!
jag: Jag gillar den, fast vad jag inte gillar är att betala 10 kr för att använda en bajamaja!
Oscar: Jag kissade gratis...i en buske! Så det är väl fusk!?
jag: Det kan man nog säga! fast jag sparade 5 spänn, för jag använde Mcdonalds toalett!

               
                REA på toalettbesök! Denna "rymd-toalett" i södertull kostade 5 kr mindre 
                än bajamajorna!

                                                      /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0