Sjuklingar orkar inget.

Jag har bildbevis på att inte mycket blivit gjort här senaste veckan. Eller för min del senaste veckorna.
Denna j*vla magsjuka har tagit ut all min energi. Men i dag har jag äntligen fått tillbaka lite och vi har fått i hop nya duschen. I morgon förhoppningsvis kan den invigas när nya blandaren är inhandlad.

Bevis:

Tur man har en mamma och att Oskar hade lite energi i torsdag för annars hade hela tomten haft denna gräshöjd.
Här kan man även se hur fotbollar ser ut någon minut efter att dom kommit innanför vårat stacket...
Jansson blir dom så av sig själva tror du?

/Malin

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Hundar och bollar säger jag bara.... vassa tänder funkar inte riktigt med dom!

2008-08-16 @ 22:39:00
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0