Party party

Inte vilket party som helst dock utan i kväll blir det alpnaerings ansiktsparty. Låter kul, jag vet. Vem hade trott att ett kryddföretag skulle börja sälja skönhetsprodukter?. Inte vilka produkter som helst heller utan bra produkter som testas av skönhetssalonger. Inte illa, eller hur?

Jag var på ett krydd party för ca en månad sedan och blev väldigt positivt överaskad så i kväll ska det testas loss och rengöras ansikten hemma i mitt röda lilla hus.


(Tyvärr dålig bild men denna ögonkräm införskaffade jag på förra partyt.)
Över min förväntan helt klart, tycker den ger ögonen ett vaknare och friskare utseende.


/Malin


Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Det låter ju som du kommer få en kanonkväll med andra ord!

2008-08-26 @ 17:19:44
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0