mumsigt på smörgåsen...

Jag älskar "kläggiga" röror på smörgåsen! Ju kladdigare destå bättre... Så nu tänker jag dela med mig av ett kladdigt smörgåspålägg-recept, exklusivt för egomani´s läsare! Ok, det kanske inte smakar lika ljuvligt som rörorna Lindahls konditori har, men inte långt ifrån... ;)

Detta behövs:
* 1 mogen avocado
* naturell keso
* 1 vitlöksklyfta
* chillikrydda

Så här gör du:
Mosa avocadon och tillsätt keso efter behov. Pressa ner vitlöksklyftan och krydda efter smak. Klart!
Räcker till många mumsiga smörgåsar! =D

                
                 yummie!

                                                    /sara

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Du, det där kan jag garantera dig att jag kommer att göra! Tack för tipset!

2008-08-21 @ 18:27:54
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0