Mer än dåligt väder här.

Eller i dag känns det väl i alla fall okej. Jag försöker hålla mig uppe ur sängen då jag har en körlektion på eftermiddagen som jag bara inte har råd eller tid att missa.
Men än så länge går det rätt bra, har ju fått i mig några rostade mackor med skinka och lite vatten så känner mig rätt pigg. Om man räknar bort huvudvärken som spridit sig ända ner i nacken nu.

Som om det inte räcker med att vara sjuk har vi dåligt väder med, regnar inte för tillfället men solen har i alla fall gått och gömt sig ordentligt.
Hoppas verkligen Visby bjuder på härligare väder även om det tyvärr inte så jätte bra ut på väderkartan igår.


Jag vet i alla fall vad jag ska sysselsätta mig med utöver bilkörning och en resa till mammas dusch....


Kan man se vissa av dom här för många gånger?

/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0