Mardröms lördag.

Får nog börja med och be om ursäkt för att inte jag bloggat något direkt senaste veckan. Skäms ordentligt när jag tänker på det..

I går var planen den att åka in till augustifesten, ta en sväng på marknaden och sedan fastna i något öltält och lyssna på bra musik. Blev dock inte riktigt som jag tänkt mig.
Frida dök upp vid 15.00 och vi satte oss för att äta pizza, än så länge går allt bra. Gör oss i ordning och drar i väg in till stan. Hinner bara gå från bilen och 1/4 av marknaden då jag börjar känna mig yr och måste gå åt sidan för att sätta mig och köpa något att dricka. Tänker direkt "vätskebrist". Sitter där ett par minuter och känner hur jag bara börjar kallsvettas mer och mer och hur magen helt plötsligt börjar bubbla till.
Jädrans....måste fått i mig mjölk. Så vad händer, jo det är ju bara att så fort som möjligt ta sig tillbaka till bilen och bege sig hemåt till den älskade toaletten.
Det var min lördag det.. allt som var planerat blev förstört. Tur man hade en gullig pojkvän i alla fall som åkte och köpte lite godis och snacks till oss.
Det var inte nog med det, Frida åkte även tillbaka in till marknaden och köpte brända mandlar som jag verkligen hade längtat efter att få.

Tack sötnosar för att ni finns!





Tur att inte alla hade en lika misslyckad helg som Jag. Eller Kajsa Kavat som Frida kallat mig hela helgen.
Här kommer ett tecken på att han som var ute i fredags hade en kanske lite för drinkfull kväll i alla fall.....

Vad hör inte hemma i kylen?

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0