Malin = bullmamma?

Vem vet en dag kanske det är jag. Är i alla fall en höjdare på chokladtårta det kan ni fråga mina arbetskamrater om, eller lättast är nog för er att fråga Sara som är min arbetskamrat både här och där.

Nämde väl att Mr O blir stor i morgon, och då ville han ju ha med sig något att bjuda sina nya arbetskamrater på också. Så jag satt full fart med att baka Hastbullar resultatet blev.............. ja ser själva


Fina eller hur?
Ätbara? Hmm det vet jag inte om jag törs svara på... blev inte alls som provdegen jag gjorde i fredags, för det var efter dom som O bestämde att han vill ha just dessa bullar på sin födelsedag. De ni ser på plåten är otroligt söta men torra och inte värst goda tyvärr.

Detta innebär ju i sin tur, mer jobb för mig och endast en enkel sockerkaka/tigerkaka till jobbet för födelsedagsbarnet i morgon.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Parre

Synd på bullarna för de såg ut att ha kunnat blivit väldigt goda!

2008-08-06 @ 13:15:15
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0