magprblem...

Det är nog milt sagt vad jag drabbats av. Kom hem från jobbet i går med lite små ont i magen, detta övergick snabbt till något värre. Ca var 10 min var jag på toa i går, men det var inte det värsta värken i magen slog nog allt. Var som att få i sig mjölk fast 1000 gånger värre och med ett sjukt illamående. Magsjuka tror jag vi kallar det med rätt medicinsterm.
Jobbigt som fan är det i allafall, va inget som fick vara kvar i mig i går...

Ne fy nu blev detta ett vidrigt inlägg om det jag annars eller i allafall innnan jag träffade Sara inte ens nämde. Nu är det i och försäg ett av de ämnen som hon och jag diskuterar vildast.

Mår i allafall bättre i dag för er som undrar men inte helt okej så blir nog mest sängen och med datorn i knät i dag.
Värst av allt är att jag egentligen har massor att göra Mr O fyller ju år i veckan och jag har varken köpt presenter eller bakat mer än en sort kakor.

Ne nu blir det att vila lite ska försöka återkomma senare, men lovar inget.

Till sist tycker jag med att vi alla ska önska Sara en härlig semestervecka i Visby och hålla tummarna för fint väder.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0