kärt återseende!

Idag så var det fina vädret tillbaka igen! Ingen direkt sommarvärme men man får glädjas åt det lilla. ;)
Håller tummarna för att vädret skall vara minst lika bra på fredag och lördag då jag planerar att göra norpa osäkert. Väldigt fjortis, men ack så trevligt det kan vara med "Augustifest" Jag gillar att gå och spana på marknaden, äta varma munkar, lyssna på lokala band, titta på fyrverkerier etc. Förra året var fantastiskt lyckat...ja, ni som var med då, vet nog vad jag menar. ;) Efterfesten på Hugos var ganska så speciell...
Btw: här hittar du program för augustifesten...

                
                sånt här väder vill jag ha på fredag och lördag...

                                                    /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0