jakten fortsätter...

I våras så var jag på jakt efter det ultimata etno-mönstrade plagget, dessvärre så hittade jag inget. :(
Men jag har ännu inte riktigt givit upp hoppet om att hitta något, högst på etno-listan just nu står en snygg sjal med blå, röd, vita och svarta inslag. Det tror jag kommer matcha skinnjackan och kavjen riktigt snyggt till hösten...
Alla klär kanske inte lika bra i etno som snygga Kate Bosworth men sjalen klär nog de flesta...

                                        
                                        bild: people

                                          /sara
                

Kommentarer
Postat av: emma

jaha men dåså, då var det ju ett väldigt bra köp :D

tack så mkt =)

2008-08-20 @ 14:11:48
URL: http://emmishpemmish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0