halva veckan är gången...

För de flesta som började jobba i måndags så vankas det helg om några få timmar! Sjukt orättvist, tycker jag. Jag började också jobba i måndags, mitt första arbetspass efter semestern. Och idag fredag då jag redan har varit 3 vändor på jobbet så är ändå bara halva veckan avklarad för min del- jobbar fredag, lördag och söndag också!
Måste ta och pigga upp mig själv lite nu och finna någon slags motivation! Det är inte klokt vad fort man vänjer sig vid att vara lat. 2 veckors semester tog det för min del...
Nu ska jag iaf ta lite fredagsfika. Invigde nämligen min nya muffinsplåt nyss...

                 
                 fredagslyx!
                                                                                  
                                                                                  /sara
                                        
                                        

Kommentarer
Postat av: Ilona

Åååh, det där såg jättegott ut :)

2008-08-15 @ 14:44:10
URL: http://ilonasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: MH

Shit vad goda de såg ut!!! Kan du inte publicera receptet? :)

2008-08-16 @ 17:13:12
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0