Frisk som en nötkärna!

Ja det är vad man borde vara i dag, men icke. Fortfarande en mage som inte mår helt okej. Har i och försäg sluppit springa på toa stup i kvarten men har fortfarande enorma smärtor, kraftig huvudvärk och känner mig lite hängig.
Fast inte ska detta få stoppa dagen från att bli en härlig födelsedag för min älsking.
Grattis på födelsedagen sötnos, Älskar dig!

Har varit uppe sedan kl 6.10, då jag gjorde i ordningen lite frukost till Mr O, sedan en otroligt vacker sång av min allt för underbara ton.

......
Hade här tänkt att visa kort på den fantastiska frukostbrickan jag levererade och på ett oroligt trött födelsedagsbarn. Men det kunde vi glömma för kameran hade tydligen fått nojan och inte sparat bliderna rätt.
Ibland bara hatar jag denna morderna teknik.

Så vad ska jag ge er istället då.. vi ska se om det inte kan finnas något gammalt kort på killen på den här gamla skrutt datorn så får vi hoppas att kameran är mer på min sida i eftermiddag/kväll.


Oj där fick ni visst en supergammal bild på mig också.
Men så där såg i alla fall Mr O ut när han är lite för dragen ca 3 år tillbaka i tiden


/Malin

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

haha STP GATAN bara :D Yeaaah!

2008-08-06 @ 13:08:51
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0