Creme a la Creme...

Ja då var det onsdag och gårdagen vart riktigt lyckad. En skrattfylld kväll med massa olika krämtester.

Då Startar det, jag fick vara försökskanin och njuta av ansiktsmasage med olika krämer.
Riktigt underbart måste jag säga

Här ser ni allas våran Frida kladda på ordentligt.

Även mammas grannar vågade sig på lite tester.

Tyvärr var det två som var för fina för att gå hem utan smink från denna party.
Den ena
var min gulliga kusin som istället fick vara försökt kanin till "dölja rynkor" krämen.
Den andra
var ju självklart systeryster som alltid kommer med tom mage och måste fylla den snabbast möjligt, här med morötter och dip på Alpnaerings kryddor.

Avslutade partyt med kakor och kaffe, även här var det en viss person som var snabb med att stoppa i sig..

Var en otroligt trevlig kväll med trevlig värdinna och trevliga gäster. Tack till alla som kom!
Blev dock inga skönhetsprodukter köpta för min del men en del nya kryddor blev det i stället så.

Avslutar med något som visar hur mycket skönhet tar på krafterna....


"Tjejer kan vara påfrestande"

/Malin




Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Haha ja visste du skulle ta den bilden på mig, du e tokig syster :P och bilden på jansson kom så klart till användnig :D Vad roligt de där med veckorevyn förresten det måste jag få se någon dag :D puss älskar dig syster

2008-08-27 @ 15:48:11
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/
Postat av: Partyprinsessan

haha snygg bild malin på jessica:D

Postat av: Annelie

Ja vad ska man säga, det blev ju relativt rynkfritt, iaf på bild :))

Kram Annelie

2008-08-28 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0