boots...

Nu inför hösten så borde jag verkligen införskaffa mig ett par svarta, snygga  vardags-boots. Mina gamla sjunger lite på sista versen nu. Har klackat om dem, bytt stift i klacken, bytt dragkedja- you name it! Så imorgon på min lediga dag så hade jag tänkt att gå ner på stan och prova lite skor. Din sko har fått in ganska många snygga ankelboots.
Huvudsaken är att de är rejält gåvänliga. Jag ska kunna gå långa shoppingturer i dem utan att bli trött i fötterna. Sedan så ska de vara ganska snäva i skaftet så att jag kan dra mina jeans över dem....

                         
                                        
                                        ett par louboutin hade inte varit fel.
                                        bild: google

                                                               /sara

       

Kommentarer
Postat av: MH

Ja, dessvärre hade vi inte riktigt vädret med oss igår men helt OK :) Somrigt som tusan! Jag har aldrig shoppat på söder så där kan jag inget säga ;P

2008-08-18 @ 16:20:47
URL: http://www.metrobloggen.se/mh
Postat av: Erik Keding

Dom där dojorna va riktigt fräcka!

2008-08-18 @ 17:37:07
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0