Blir nog en tröstpresent vid lön.

Eller kanske två, för finns vissa tankar på en liten resa i mitten av september. Men inget bokat ännu så vi får se.

Ut över detta tänke jag unna mig lite shopping över nätet vid löning, får dock inte bli så mycket med tanke på att jag typ för 2/3 av min lön denna månad på grund av sjukdom och semester i Juli som gör att jag missar Ob.
På tal om sjuk, är nu sjukskriven i upp till 2 veckor. Kul? Ne inte direkt för har massor jag planerat att göra närmsta tiden som nu inte kommer bli av.
Läkarna på sjukvårdsupplysningen misstänker Salmonella. Usch det låter så vidrigt. Som en kompis sa i dag " låter som något dom har i tredje världen" men drabbar visst andra med.
Ska i alla fall göras avföringsodlingar nu så vi får nog förhoppningsvis svar i slutet av veckan på vad det är för fel på mig, o nu även Mr O som jag lyckas smitta.

Nu tillbaka till shopping, hittade bland annat dessa som jag tror kan få en plats i min skogarderob till hösten.


H&M


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0