Bakdelar

Gjorde som dom flesta av er kanske vet nu halkörningen i går förmiddag. Kroppen skakade och magen var oredentligt orolig när jag satt och vänta på att det skulle bli dags.
Väl bakom ratten kom paniken ännu mera. Läraren säger kör i 70 km /h och bromsa när jag säger till.
1, läraren hann aldrig säga bromsa innan Malin tryckte på bromsen.
2. Det var meningen att man skulle ha ögonen öppna och inte stängda Malin.
Alla andra varv gick väl okej dock, första sladden ska tydligen varit med en min som var obetalbar så kan tänka mig att jag såg bra rolig ut. Men bilen rätade upp sig fint och Malin har gjort en godkänd halka.

Eftermiddagen tillbringade jag hos Maja som fyllde 4 år, blev tårta gjord i mircon och köttgryta med ketchup som serverades i lekstugan tillsamma med Nasse. Låter gott?

Panda tårtan var i alla fall helt okej för att inte tala om grymt söt. (den riktiga tårtan alltså)

Tack för ett härligt barn/födelsedagskalas Maja och Grattis i efterskott till storasyster Cajsa som fyllde redan i lördags då jag tyvärr shoppade loss i Stockholm.


Födelsedagsbarn X2 på väg till blåkulla


Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Grattis till en väl genomförd halka! haha

2008-08-01 @ 15:26:54
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0