Är helgen bäst?

Den frågan borde alla som har lika tråkigt som jag ställa sig.
Sitter ensam, eller har ju Jansson men ha ligger mest på gräsmattan och tuggar på någon vittuggknut. Så vad roar man sig med då? Ja för min del har det blivit att ligga i soffan och glo på OS som för den delen är minst lika tråkigt som att glo in i väggen. Tycker egentligen om sport men hur kul är det att se svenskar gång på gång förlora?
Hoppas verkligen friidrotten blir roligare när den kommer igång.

Som om denna tristess inte räckte så är det ju typ endast 10% av alla bloggar som uppdateras tillräckligt ofta under helgerna. Det är en av fördelarna med vardagar. Då är det alltid bra bloggar som uppdateras med några timmars mellanrum.
Inte ett enda film tips har jag fått heller så vad för film som ska hoppa in i min dvd i kväll det har jag fortfarande ingen aning om.



En liten bild...

En trött, uttråkad,småsjuk & osminkad sanning av Moi
(
Snacka om att det syns väl att jag behöver noppa ögonbrynen)

/Malin

Kommentarer
Postat av: Pillan

Ja klart jag kan ta den väskan nästa gång vi ses jag älskar den!

Tänkte höra om du kanske är intresserad av att komma på min nästa tjejkväll som kanske ska äga rum efter löning i september.

hur går det med erat badrum då blir det fint?Kram

2008-08-09 @ 17:16:14
URL: http://lovelybrunett.blogg.se/
Postat av: Linda

Ut och gå en sväng vettja! =) Så kan du med gott samvete slänga ihop något smaskigt när du kommer hem! =)

2008-08-09 @ 17:59:50
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Hej där!



Kikade lite på din sida, kollar den ibland! Var inne och kikade på Jessicas sida med, kul! Hoppas att allt är bra med dig/er. Ha det bäst, och var rädd om dig!



Kramar storasyster Lise-Lotte

2008-08-09 @ 18:45:49
Postat av: Anonym

Jag jobbar som reklamsorterare på posten.



Vad jobbar du med?

2008-08-09 @ 18:56:25
URL: http://steffiiis.blogg.se/
Postat av: Cassandra

egomani gillar namnet på din blogg

2008-08-09 @ 19:06:08
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0