Ang mitt blondie-moment...

Okej, jag är inte alltid den smartaste i världen...(det där var jobbigt och erkänna, puh...)
Nu har jag fått påtryckningar ang inlägget från igår: "Vem tusan är Robin?" Både av min bloggkollega Malin samt 2 av mina vänner inne på facebook. Nu när jag fått det förklarat för mig, så är det ju solklart att det är batman`s följeslagare Robin som det handlar om. (tror bara jag har uppmärksammat honom i en batman-film.) Men varför inte underlätta det hela för oss mindre smarta (så slipper vi framstå som obildade) genom att sätta in en bild på snygga Chris O´donell (som spelade Robin i filmen Batman and Robin" på 90-talet) direkt!? Ja, de hade tom kunnat sätta in en bild på mr freeze spelad av Arnold Schwarzenegger, så hade jag fattat. Men att lägga in en bild på en tecknad, maskerad gubbe som ser ut att höra hemma i pokémon-serien är fan inte rättvist...

                    
                    bild: google. Rätt ska vara rätt! Den tecknade Robin såg dessutom
                    ut som en skurk! ;)

                                                         /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0