Trött tröttare tröttast

Fy alltså är helt slut och då har jag trots allt sovit fler timmar än jag brukar.
Hade dock en hund som började göra gnälliga läten runt 7 i morse så från 7-8 var väl sömnen inget vidare med tanke på att jag vaknade var 5:e minut av något gnällande ylande ljud.

Men nu till något roligare. Tack till Frida för en underbar stund på stan i går, även om den blev kort eftersom jag skulle jobba.

Blev en härlig MAFFIA på Fräcka Fröken till lunch.
image287
Beklagar bildkvaliten men har inte riktigt fattat vad et är för inställning som ska ändras när man fotograferar mat.

Blev även lite shopping i går på stan och bilder på det kommer upp senare.
/Malin

Kommentarer
Postat av: Catty

ser supergott ut :)

2008-04-03 @ 11:24:34
URL: http://catty.blogg.se
Postat av: ella

va gott d ser ut!ha en bra torsdag=)

2008-04-03 @ 11:27:50
URL: http://ellisgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0