Nattligt besök ;)

Ja det är vad jag väntar på och kan ju låta lite si och så med tanke på att jag har pojkvän. (Är inte han som kommer).

Ne det är ingen mindre än allas favort Korpan som snart kommer titta in här i mitt lilla hus, ska bli kul att spendera mer än några få timmar med henne. Var länge sedan vi gjorde något tillsammas bara vi.


Blir massor av skitsnack nu, och i morgon kommer bilder och mer info om vad detta dygn haft för händelser att meddela.
Tyvärr går det inte att lägga upp bilder nu så ni får inte se denna söta tjej förrän i morgon...


//Malin

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Hoppas ni har en wounderful evening:)!

2008-04-23 @ 00:29:55
URL: http://hannahsthlm.blogg.se
Postat av: pillan

New yorker heter den, har du varit där?dom har ju såå mycket kläder=)..Ja pengar är alltid kul det tröttnar man aldrig på inte=)..Kram

2008-04-23 @ 12:05:48
Postat av: Pillan

Vad snurrig jag är fick för mig att du jobba i helgen..haha jaså men då är han nog allt lite sugen på en liten låter det ju som..Spännande..Kram

2008-04-23 @ 12:07:43
Postat av: ;)

tack för alla fina bilder jag är med på och mer blir det väl i natt/kväll tack för frukosten

2008-04-23 @ 12:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0