Inte bra alltså.

Precis som Sara har jag nog slarvat med halsduk lite för ofta senaste tiden. Har nämligen med blivit ordentligt snorrig under natten och suttit och snorat nu under två möten.

Peppar peppar har jag ännu inte fått någon feber eller så där hemskt ont i halsen i alla fall.
Men är ju synd om mig och vad måste man göra då? Jo shoppa så vem vill ta en runda med mig till typ Stockholm och slösa lite pengar, är så trött på vårat tråkiga utbud i Norrköping. Tyvärr får jag nog nöja mig med det några dagar till då jag jobbar hela veckan i stort sett.
Fast o andra sidan vet jag en tjej som fyller år på torsdag ;) Hoppas hoppas att alla kommer med fin fina presenter då för jag vill ha!!
Tråkigt dock att inte brosan kommer hem tills dess, inte för paketens skull för dom är ju inte så många men för att jag nu står utan någon fungerande bärbar dator.
Det är inte sant vilken otur jag har vad det gäller datorer, som om det inte räckte med att jag förstörde min sötnos. Nu har jag tydligen även lyckas få O:s dator att vägra starta.

Så här sitter man på mamma trista sega pc och misslyckas med alla försök att få upp en endast bild från kameran.
Är inte livet orättvist?!

Ne ska ta och försöka komma igång med lite städning nu för så här kan det inte se ut när gästerna anländer till kalaset i övermorgon.


Ha-begär!

image316
Skon kommer från Nelly.


//Malin

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Krya på dig:)!

2008-04-08 @ 19:35:16
URL: http://hannahsthlm.blogg.se
Postat av: Catty

förkylning sucks :( krya på dig! :)

2008-04-09 @ 08:04:58
URL: http://catty.blogg.se
Postat av: Jennie

tack, ha en fin dag :)

2008-04-09 @ 11:52:48
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Pillan

jag är inte ensam om att vara trög alltså=)
Just ja du fyller ju år ja.Om ni är lediga i helgen och har lust så kan ni ju komma hit på fest.
Jag skulle faktiskt vilja åka till stockholm och shoppa, vi kanske skulle göra det snart?..Kram

2008-04-09 @ 12:41:03
Postat av: Sassy

Fina skor!

2008-04-11 @ 18:04:01
URL: http://eurotrash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0