Hasselhoff i sex and the city...

Då var man hemma igen. Har precis avnjutit en underbar fika nere stan tillsammans med Lisa.
Ska slappa lite medan jag väntar på att desperate housewives ska börja. Får se vad de hittar på för tokigheter ikväll...?
Tänkte ge er lite tips på sjukt bra tv-serier. Här är min topp 3-lista. Följer fler än tre serier men då blir vi kvar här ett bra tag om jag ska rabbla upp dem...

1. Prison break
Denna tv-serie är så spännande att jag känner mig ilamående då jag tittar på den. Ingen går säker. Karaktärerna dör som flugor. Och bröderna Michael och Lincoln är ständigt på flykt.


2. Desperate housewives
Min typ av humor. Udda karaktärer i ett udda villa samhälle...


3. Las vegas
Var bättre förr då Ed Deline (spelades av James Caan) var med. Tillskottet; Tom Selleck`s karaktär passar in i tv-serien lika bra som David hasselhoff skulle göra i sex and the city...




bilder:
tv 3 
kanal 5
                                                             /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0