Fetto!?

I samband med att jag började träna förra året så har även mitt intresse för kost och hälsa ökat kraftigt. Är emellanåt vansinnigt sugen på att plugga till tex kostrådgivare, dietist, personlig tränare eller liknande. Men vi får väl se, jag är lite feg av mig... ;)
Har den senaste tiden varit på jakt efter en bod pod. För er som inte vet vad det är, så är det en äggliknande maskin där man bla mäter kroppsfett. Den närmsta bod pad jag kunde finna var i stockholm. Vilket kändes sådär lagom bisarrt att åka till huvudstaden för att få reda på att jag ev har för mycket kroppsfett...Men som en skänk från ovan så erbjuder mitt gym en hälsoanalys till ett riktigt bra pris. I analysen så ingår bla en mätning av kroppsfett, kroppsvätskor mm, samt rådgivning av kostrådgivare och pt hur man ska äta och träna för att nå sina mål...


                 
                   bod pod



                                               /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh vad spännande, tycker absolut att du ska plugga.. Tycker också att kostrådgivning verkar väldigt intressant, men jag håller mig till siffror och pengar ;) Kan köpa rådgivning sen av dig ;)

2012-05-26 @ 21:44:54
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0