Beach 2012 vs 30-årskris

Då har jag börjat ojja mig inför beach 2012 lite smått. Fyller ju för tusan 30 jävla bast om mindre än en månad! Helt jäkla sjukt, försöker dock komma undan med 25! ;) Känner på mig att jag kommer bli en sådan där fåfäng kärring som fortfarande tror att de är 20 (typ Pernilla Wahlgren) och ev jagar småkillar på klubbar med 18-årsgräns! Kan faktiskt komma på mig själv ibland med att tro att jag är yngre än vad jag egentligen är. Ett exempel på denna situation är på krogen. Kommer det fram en man som är äldre än 30 till mig, så brukar jag tänka: "Att han inte skäms, ragga på småtjejer...!" och sedan när poletten trillar ner: "Javisst ja, jag är ju 30, så han är ju faktiskt inte alls så mycket äldre...!" Snacka om att få en stenhård rak höger av verkligheten! ;)

Anyway, så är jag medveten om att jag antagligen kommer att få slita dubbelt så hårt på gymmet i framtiden. Tänkte nästan skaffa med mig en bild och säga till instruktören: "Så här vill jag se ut. Kan du fixa det!?" ;) Nae, skämt och sido...just nu så är jag mest "rädd" för muskelnedbrytning. Man vill ju inte slitet med skivstången ska ha varit förgäves. Så nu har jag införskaffat mig ett proteinpulver. Det trodde jag aldrig skulle hända. Men men...tänkte inviga det ikväll direkt efter boxningen. Förväntar mig inte någon direkt smaksensation men cookies & cream låter ju iaf mer lockande äntråkig vanilj, choklad eller jordgubb. Återkommer efter provsmakandet! ;)


              



                                                /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha du är underbar ju! :D



Ja skämmes på 30-åringarna, om jag inte visste din ålder och bara gick efter hur du ser ut på bild så skulle jag säga runt 20 år max 22, så lägg ner åldernåjan du ;)

2012-05-18 @ 10:47:05
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0