Trotsåldern!?

Som sagt igår så blev min lille kille stor. Tror att han firade detta med att göra ett försök att bli mera självständig alternativt vara trotsig. Av någon anledning så tokvägrade Sigge att sova i sängen ihop med mig igår kväll, vilket han ALLTID har gjort. Han skulle promt ligga i dörröppningen till sovrummet och så fick det bli tillslut. Jag kände mig förådd och övergiven, kan tänka mig att det är så klängiga föräldrar känner då deras barn skall flytta hemifrån, haha. Några timmar senare kom dock pyret krypande och ville krypa ner i sängen som vanligt igen. Min lille Buff! <3
Idag så vankas det 1-års vaccination hos veterinären. :)


              
              
              
                Lite mycket grisöra igår, kanske!? ;)



                                        /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vilken tur att trotset inte varade så länge då, ser lite trött ut på bilderna, ni verkar ha firar ordentligt iaf!;)

2012-03-27 @ 17:06:50
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0