The big 3

Många av er känner kanske till att jag fyllde år härom dagen. The big 3, som min kompis David kallade det. Avskyr att bli äldre, så onsdagen bestod av fruktansvärt mycket ångest. Tänk att ett enda, litet, simpelt datum kan få mig att känna mig lite fulare, lite fetare och lite mera misslyckad och värdelös på ett kick!? Life is funny...!
Har dock motvilligt gått med på att bli bjuden på födelsedagsmiddag av päronen ikväll eftersom jag firade "eländet" med jobb i onsdags.

                 
 Tack fina, underbara Patricia för att du såg till att torsdagen blev mindre ångestfylld! <3


                                           /sara



                                            /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0