1:a Juni

Idag så är det första sommardagen, enligt min räkning. Börjar alltid räkna from 1:a Juni och avslutar räkningen 31:e Augusti. Och det är ingenting som jag "ruckar" på oavsett väder...Sommaren kunde visseligen fått en lite bättre start, än regn, blåst och endast några få, futtiga plusgrader. Men jag förlitar mig på aftonbladets väderprognos som lovat att +20-vädret ska göra comeback nästa vecka!


Så här kul tycker Sigge att det är med regn (och att matte ska jobba hela helgen lång...!)


                
                  Va, ska du jobba helgen nu igen!?
               
                 suck...
               
                 Zzzzzz


Sigge är emellanåt supertrotsig. Får han inte den uppmärksamheten han tycker sig själv förtjäna, så gör han saker som han vet att han inte får. Tex; bita sönder mina tidskriftshållare, drar ur datasladden, drar i vaxduken när man sitter och äter, hämtar skor som han visar upp för att sedan springa iväg med dem, så man får jaga honom runt hela lägenheten. Eller som härom dagen, när jag stod i duschen. Då passade herr`n på att norpa åt sig min bh. Så när jag skulle ta den ifrån honom, så stack han iväg ut på balkongen och släppte ned den i springan så att den hamnade på trottoaren nedanför...Suck, busig som få. <3



                                         /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha, Sigge då! <3



Så han hade bitit sönder dina tidsskriftssamlare, vilken buse ;)



Håller med dig om att sommar = 1 juni - 31 augusti, så hoppas att Loppan kommer under sommaren som sagt - vill inte riskera att få en höstbebis ;)

2012-06-01 @ 19:13:38
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0