Anine Bing

Är så galet shoppingsugen och att det vankas sommarreor samt smygs in snygga höstnyheter i butikerna minskar ju inte min lust att shoppa precis. Men har jag väl börjat att köpa något litet, så släpper jag ofta helt på min shoppingspär. Stort problemas, I know!
Sedan en tid tillbaka så släppte duktiga mångsysslerskan Anine Bing sin egen klädkollektion. Och den var högt över förväntan. Vill ju typ ha allt; de snygga bastopparna i loosefit-modell och för att inte tala om de helt sinnessjukt snygga skinnjackorna! Jag är ju en riktig sucker för snygga skinnjackor. Men priset var lite för saftigt för min smak tyvärr. :(
 
 
 
                                             /sara
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia

Håller med, skinnjacka är riktigt snyggt!

Hon designade för ett barn och mamma- märke för inte så längesedan och även det var snyggt, dock inte värt priset riktigt där heller.. ;)

2012-07-16 @ 23:39:38
URL: http://envilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0