Home sweet home

Home sweet home. Borta bra, men hemma är världsbäst, som jag brukar säga. Kom hem lite tidigare än väntat men det gjorde inte så mycket. Sista dagarna i Miami så hade jag faktiskt lite hemlängtan. Längtade hem till mina egna grejor, vänner, käka svenskt godis, komma igång med träningen och inte minst träffa Sigge.

Kommer att slänga upp bilder i omgångar vartefter, som visar hur skönt det varit med sol, värme och 30 gradig hetta, hur flitigt jag har använt mina spenderarbyxor och hur jag mumsat mig igenom den amerikanska matkulturen. :)


               
Herregud, vad jag har saknat lakrits och svensk choklad! Kastade mig in på pressbyrån sekunderna efter landningen på arlanda! :)


                                            /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh! Äntligen är hon hemma, har saknat ditt bloggande så.. nu på slutet har jag varit in massor av gånger varje dag.



Ska bli kul att se alla bilder & all shopping och välkommen hem! :)

2012-01-15 @ 22:16:25
URL: http://envilla.blogg.se/
Postat av: sara

Tack söta, rara Patricia! <3

2012-01-16 @ 14:18:53
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0