Dags att komma in i de gamla rutinerna igen

Då var det äntligen dags att ta mig själv i kragen och komma tillbaka till de gamla rutinerna igen. Så ikväll åker boxhandskarna på och benen är laddade till tusen att göra en och annan spark. Som jag har längtat! Efter veckor då jag bara har mumsat i mig flott, fett och flera tusen kalorier dagligen så är det äntligen dags att sätta fart på fläsket igen. Wohooo!


                
Hade tänkt att visa upp mitt nya träningslinne. Men Sigge tyckte att dags för en dags rumpchock ist. Han är extra mammig nu sedan jag kom hem. :)
               
                 ...så det är väl lika bra att slänga in en bild till...Framifrån! ;)



                                                  /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Han är nog helt överlycklig att ha dig hemma igen! <3

2012-01-18 @ 19:59:04
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0