BröllopsGuiden

Ibland så vidgar jag mina läsarvyer från lättsmälta tidningsblaskor som Elle, Cosmopolitan, Glamour och Solo till nishade tidningar. jag älskar sådana; tex Rock Classic- de bjussar ofta på en tillhörande cd-skiva. Mama-jag älskar den tidningen trots att jag inte på långa vägar ska ha barn.
Idag så slog jag till på tidningen BröllopsGuiden. Och nej, jag går inte i giftastankar. I senaste numret (nr 1, 2012) så är det en stor intervju med min svägerska som berättar om när hon gifte sig med min bror och fick sitt drömbröllop. Något för alla "bridezillas att sätta tänderna i...!


              
              
              
              



                                   /sara

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0